По-долу са изброени най-често задаваните въпроси от нашите клиенти. Ако не откриете информацията, която ви интересува, моля свържете се с нас.
Кога определен продукт ще бъде наличен отново?
Нашите най-популярни колекции се произвеждат постоянно, така че временната липса на наличност обикновено продължава около 2 седмици. Свържете се с нашите консултанти, за да разберете точната дата, на която продуктът ще бъде наличен за продажба.
Ще видя ли този конкретен продукт в шоурума?
За да разберете дали конкретен продукт е наличен в избрания от Вас шоурум, моля, свържете
се директно с този търговски обект. Информация за контакт ще намерите в секция Контакти.
Предлагате ли монтаж на мебели?
При поръчка на стоки онлайн можем да предложим монтаж на разстояние до 30 km от град
Пловдив и град София. При покупка от физически обект служителите ще Ви консултират дали може да се осигури монтаж за желаната от Вас локация.
Къде мога да намеря размерите на продукта?
Основните размери ще намерите в описанието на всеки продукт. Ако имате допълнителни
въпроси винаги може да се свържете с нас.
Искам да поръчам легло, подматрачната рамка включена ли е в цената?
В описанието на всяко легло ще намерите дали конкретното легло идва в комплект с
подматрачна рамка или трябва да се закупи отделно.
Как ще изглежда процесът на поръчка и доставка до дома?
След като направите и заплатите Вашата поръчка, ние ще Ви изпратим имейл, потвърждаващ
поръчката. След това, наш консултант ще се свърже с Вас, за да потвърдите желаните
количества и адрес за доставка. Ако поръчката се състои от корпусна мебел, ще доставим
желаните от Вас артикули в рамките на 30 календарни дни. Ако поръчката се състои от мека
мебел, ще доставим желаните от Вас артикули в рамките на 60 календарни дни.
Къде мога да намеря инструкция за сглобяване?
Инструкции за монтаж ще намерите в опаковката на всеки артикул. Ако това не се случи, винаги може да се свържете с нас, за да изпратим монтажна схема по електронен път.
Възможно ли е лично вземане от шоурума?
Предлагаме възможност за лично вземане от избрани шоуруми. След като изберете този начин
за доставката във формата за поръчка, ще видите списък с магазини, от които може да вземете поръчката си. Поради ограничения капацитет за съхранение, не всички шоуруми имат тази опция.
Какво се случва с поръчката ми?
Ако имате нужда от информация, моля свържете се с нас, като опишете проблема и
предоставите номера на поръчката: Контакти.
Можете ли да произведете мебелите в различен цвят?
Ние не правим индивидуални промени в продуктите. Всички възможни промени са видими в
конфигуратора на страницата на конкретния продукт. Липсата на конфигуратор означава, че не
могат да се правят промени.
Предлагате ли транспорт и разнос?
При поръчка може да изберете дали да бъде включена услугата разнос срещу допълнително
заплащане. При онлайн поръчки предлагаме услугата разнос на разстояние до 30 km от
градовете Пловдив и София. При покупка от физически обект служителите ще Ви консултират
дали може да се осигури разнос за желаната от Вас локация.